dimecres, 23 de febrer del 2011

l'ego retrat

Quin és el model que qualsevol fotògraf té disponible les 24 hores del dia? Quin fotògraf no s'ha fet mai un autoretrat? Quin fotògraf no té una (o més) fotografia(es) de sí mateix? Quin professional de la fotografia no ha experimentat mai amb el seu cos?... ...el fotògraf que em negui haver estat model i fotògraf alhora, segurament no estarà dient la veritat.

Ara bé, estar sempre disponible no és condició sine qua non de cosa fàcil; és a dir, que es necessiten i s'han de tenir en compte altres aspectes; com ara una (bona) càmera, idees creatives, un trípode i, per demanar més, un disparador a distància (per facilitar les coses). Ah, i sobretot les ganes de fer fotos i més fotos, perquè a vegades resulta complicat veure que el que vols no et surt.

Com a fotògrafa amateur que em considero, aquí us deixo un ego retrat meu:

Nu + violoncel

3 comentaris:

  1. !!! Que xulo Nuria ^^
    (jo també tinc auto-fotos..) però en cap cas són com aquestes :)

    ResponElimina
  2. Ostres sí, veig que coincidim! Ja m'aniré passant per aquí jo també! Molt interessant ^.^

    ResponElimina